5 september 2008

Ja hoor ! Ik heb eindelijk een Blog.


Het is er toch maar eens van gekomen om een Blog te maken, een simpele welliswaar, maar het is er een.


De naam Jolie komt uit het frans, en betekent: leuk / grappig dat vond ik wel een toepasselijke naam, omdat als we in Frankrijk zijn dat de fransen roepen dat de kleding van Sophie Joli is.


Op deze blog wil ik laten zien wat ik zoal maak en doe.Wij hebben 3 kinderen Raymon 19 jaar, Christiaan 14 jaar en Sophie is 4.Voor de jongens maak ik niets meer, maar voor Sophie word er volop genaaid.


Ik ben ongeveer 18 jaar geleden begonnen met naaien, en na een paar jaar niets doen heb ik het weer helemaal opgepakt, en naai de laatste jaren weer volop.Op de foto staat sophie met de laatste gemaakte creatie, de Feliz van Farbenmix, maar nu word het hoog tijd voor wat najaars kleding, dus die zal ik de komende tijd hier laten zien.


Mijn eerder gemaakte kleding staan in een album, je komt er door deze link aan te klikken http://monique-sophie.mijnalbums.nl/

1 reacties:

Unknown zei

ziet er netjes uit hoor monique

succes er mee

groetjes diaan(van michel)