14 december 2008

Update




Even een update van de laatste tijd.

Helaas had ik een computer die POEF zei dus een weekje overleefd op de laptop, totdat de nieuwe er was, dit is wel balen hoor!

En de nieuwe staat er inmiddels, maar dan moet je alles er weer op terug zien te krijgen, kost al met al veel tijd, gelukkig een externe schijf waar veel naar over geschreven was, dus niet alles foetsie.

In huis was het is het ook een drukte van jewelste, Sinterklaas, nu de kerst, een gang die verbouwd word, maar daar komt eindelijk schot in morgen komen de stucadoors om de boel af te maken, waarschijnlijk 3 dagen lang , dus erna vlug aan de slag om de boel voor kerst aan kant te krijgen, het begin is gemaakt de boom staat, en voor diegene die het niet weten ben ik een fan van de Lemax collectie, en heb met Sophie een mooi winterdorp opgezet in de openhaard, voor het eerst weer sinds dat Sophie geboren is want ze speelt erg graag met van die kleine poppetjes en was bang dat ze eraan zouden gaan, hier komten wat foto's van ons dorpje bij daglicht en in de avond


Het naai gebeuren:

De Antonia was inmiddels af, maar er moest nog een rokje bij natuurlijk, dit is de Insa geworden.
Inmiddels al vele keren gedragen want het staat zo super bij elkaar, hier komt het set in gedragen staat, met een foto erbij van Sophie en ( grote broer)Raymon die ze leert laptoppen zoals ze dat noemt, en helemaal uit haar spel gehaald zoals je kan zien op deachtergrond watlekkers erbij, en dan heb je het helemaal naar je zin, heerlijke chaotich helemaal ( Lees: Puihoop die dag, maar ik denk dat iedereen dat weleens heeft: Balen )


Nadat Sophie 2 weken griep en buikproblemen heeft gehad, en sinds van de week weer halve dagen naar school gaat ben ik aan het volgende project begonnen .

Patronen bij Seww Swell gekocht voor de kerst, maar wat een werk zeg 40.000 per deel , ik ben inmiddels wel 8 delen verder, dus ben er bijna, de foto's volgen.

Ik ben ook aan nog een uitdaging begonnen van 32 delen, deze keer voor mezelf, een hele klus deze....... maar ik hoop hem toch , als het hier niet te gek druk is hoop ik hem toch over 2 weken klaar te hebben, over het eerste deel deed ik maar liefs 2 hele avonden.


Maar helaas na 1,5 maand geleden m'n locker weggebracht te hebben was voor de 4e keer m'n onder grijper weer kapot, wat doe je dan ?ehhhh het bleek met slijtage te maken te hebben en mijn dealer vergoedde het niet meer ondanks dat ik 5 jaar garantie had en hij nog geen 3 jaar was, want ja wat verwachtte je nou van een lewenstein ! nou hij heeft het altijd prima gedaan hoor en ik verwachtte dat hij me een leuke korting zou geven op een nieuwe, maar nee hoor de reparatie kosten waren mijn korting op de advies prijs?????????????????

Ik baalde vreselijk, dus maar even verder gewinkeld, Mulder kwam met de beste deal, ik was er al eerder geweest omdat mijn naaimachine winkel toen ook al niet voldeed.

Maar wat een fantastiche mensen zeg!

De vader staat in de winkel ( ver gepensioneerd) en zoon heeft de zaak overgenomen, maar deze jongen is doof, natuurlijk erg moeilijk voor hem maar Pa staat hem bij, hij is ook een expert in reparatie's en uit de wijde omtrek brengen de naaimachinewinkels alles bij hem voor onderhoud en reparatie.

Lekker machine's uitgeprobeert, en ze geven een eerlijk advies, dus uiteindelijk ben ik voor de Juki 734 DE gevallen, even wennen maar een super machine.

0 reacties: