25 januari 2010

Frau Ling Ling rok


Eindelijk weer eens iets (af)gemaakt, na een mega naai dipje heb ik een rokje voor de dochter van mijn hulp gemaakt, eerst afgelopen weekend 7 broeken korter gemaakt voor mijn man(lees: echt mijn hobby), en nu de rok.

Wow ff wenne hoor maat 146/152,is ineens wel heeeeel groot, maar goed het is geen beauty geworden, want ik kwam met de bandjes erop stikken erachter dat dat nu ook al niet niet meer zonder leesbril kan, dus eigenlijk een afgeraffelde rok vind ik.




Maar goed hij is klaar, nu liggen er nog meer projecten op de stapel, die mensen hier gedumpt hebben, pfffffffffffff ritsen, zakken, naadjes, enz. enz. enz.

Iedere keer wat, en daarna een verjaardagsjurk voor Sophie.

En dan : Yes de zomerkleding!!!!!!!!!!!!

1 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Het is een heel leuk rokje geworden en ziet er helemaal niet afgeraffeld uit!
Jeetje zeg dat je broeken korter maken nu niet leuk vind:)

Liefs Arjanne