13 maart 2010

ABC 102



Ik heb op weeronline gekeken en er komt warmer weer aan, dus gaan we maar wat maken voor het voorjaar.
Het is de ABC tuniek 102 geworden(nog zonder knopen), ik wil er nog een Antonia, het bijpassende vestje en de broek bij maken, maar dan moet ik eerst nog de stof kopen en de knopen voor op het tuniek, ik hoop die dinsdag te hebben en er lekker mee verder te gaan.

Ik zal wel de tuniek hier even showen, zelf vind ik hem zeer geslaagd


Omdat ik er nu even niet mee verder kan, gaan we ook maar een voorjaarsjas maken, ik hoop hem na het weekend erop te kunnen zetten.

4 reacties:

Mariette zei

De tuniek is inderdaad prachtig geworden! Mooie stof heb je gebruikt!

Groetjes, Mariëtte

PeTrA zei

Hij is heel leuk geworden!
Ik heb hem zelf ook gemaakt en het broekje ook.. meet het broekje goed na voor je het knipt want hij valt heel klein.

groetjes.. Petra

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtig!!!!!
Schitterende stof en het model is geweldig.

Liefs Arjanne

Zussies zei

Deze is ook erg leuk zeg!! Mooie stof!