23 april 2010

Het EYA setje


Ik heb de Yelena gemaakt, omdat Sophie een broek nodig had, eenmaal begonnen wilde ik hem met blauw combineren, maar dat is later gewijzigd, helaas kwam ik er te laat achter dat het toch anders werd, hij was al grotendeels klaar, dus op de achterkant is hij met blauw band afgewerkt ( had ik beter niet kunnen doen)


Het idee groeide nl. om de Esi top erop te maken, dus die erbij gemaakt, maar ja het kan weleens fris zijn natuurlijk, ik wilde de Fano erondermaken maar helaas duurde dat wat langer voordat hij binnen is ws vandaag, dus is het een Antonia geworden.


Ik vind het een erg leuk stel geworden zo, ik denk dat ik voor onder de Esi nog een rokje maak, want met warme zomerdagen is het wel lekkerder dan de dubbele Yelena broek vermoed ik, jammer dat de eerste 2 foto's een beetje donker overkomen.

1 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Super leuke set en zo handig weer met andere kledingstukken te combineren.
Ik zie helemaal niets van het blauw.

Liefs Arjanne