30 juni 2010

Eindelijk is het nieuwe zwembad er !


Na een paar jaar met zo'n groot rond bad gedaan te hebben, wat toch wel lastig in de weg stond, een ander exemplaar gekocht.

Zaterdag zou hij bezorgd worden, dus ik vrijdag het gras weggegraven grote buxes gerooid, zand gestort allemaal in de hitt, maar helaas hij kwam niet, nou dan maandag ? Helaas weer niet Sophie baalde inmiddels stevig, ik dinsdag maar eens gaan bellen, nu bleek er vertraging opgelopen te zijn in het distributiecentrum, maar hij zou komen! Hahahaha en ja hoor daar kwam hij om 17.30, eten opgezet en gelijk gaan bouwen natuurlijk, tot laat in de avond aan het vullen geweest.


En vandaag eindelijk zwembad pret gehad.

Tussendoor ook nog afscheidscadeautjes voor de juf gemaakt, de ene is al weg de andere maak ik morgen nog even een foto van.

Straks moet ik nog 3 cirkelrokjes afmaken voor een bruiloftsopvoering en morgen ga ik lekker even uit !

3 reacties:

Mirella zei

lekker he? wij hebben hem ook al jaren. Kijk maar uit, binnen de kortste keren heb je de hele buurt er staan hahaha ;-D

Geniet lekker vh weer !!

Doekedoeke zei

Heerlijk!! Wij wilden ook een rechthoekige kopen vorig jaar, maar was toen overal uitverkocht. Inmiddels verhuisd en 2800m2 ter beschikking, dus nu maar een grote ronde neergezet. Maar ik vind die rechthoekige ook prachtig!!
Geniet ervan!

Juffrouw Tuttebel zei

Super zeg zo'n groot bad!!!
Wat ligt Sophie er heerlijk in.
Na de vakantie komen we wel lekker plonzen bij jullie maar eerst gaan we knackebrod eten:-)

Liefs Arjanne