24 juni 2009

PüReh set.




Afgelopen weekend het set van Frileluna nageaapt!
Ik vond dit zo'n leuk set geworden dat ik hem maar nagemaakt heb, niet helemaal hetzelfde, maar grotendeels wel.
Ik had ooit eens van die leuke paddestoelknoopjes bij Farbenmix besteld maar die vind ik toch eigenlijk niet zo heel geschikt om te gebruiken als knoop dus heb ze maar als versiersel gebruikt op de Jolanda rok en het Antonia shirt.

Alleen wil dochterlief het shirt liever achterstevoren gaan dragen omdat ze dat bling bling het zo geweldig vind, dus bij de volgende bestelling doen we er maar weer een gouden hert bij.

Ik moet alleen volgende keer even opletten dat ik mijn teen niet op de foto zet ( lol)



1 reacties:

Hannie Mars zei

Hij is gaaf, ondanks dat het en beetje van jou en een beetje van een ander is, maar dat maakt toch niet uit! Hij is gewoon leuk! Enne die teen, lekker weer om met blote voeten te lopen, is ook erg gezond! Ziet er wel schattig uit zo hoor! Misschien een lakje erover voor de sandaaltjes straks (LOL)

Groetjes Hannie