19 juni 2009

Rozen ,rozen en nog meer rozen.



Toen ik deze stof zag was ik meteen verkocht, het is dan wel niet de lievelingskleur (rose) van Sophie, maar ze moet het er toch maar mee doen.
Ik heb een Tini met een zomerliefde gemaakt omdat de dame geen broek wilde.
Aleen vond ik het er niet leuk onder staan dus heb ik vanmorgen mijn eerste Ivy in elkaar gezet.
Helaas was mijn 5 meter lint al op dus op de pijpjes zit nog geen lint, dat kan ik zaterdag pas weer halen, ik twijfel ook nog over een roesje langs de pijpjes.
Maar anderzijds is de Tini al aanwezig genoeg.





Nu moeten we alleen nog een shirt op de zomerliefde maken, maar wat uiteraard ook op het broekje kan.

3 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een lieve set is dat geworden!!
Ben helemaal verliefd op de stof, ik heb het hier ook nog steeds liggen.
Wat mooi gemaakt met het band er langs en de ruche eronder.
Dat zal de kleine dame mooi staan.

Liefs Arjanne

harosa zei

merhaba arkadaş
çok güzel olmuş
sevgiler

harosa zei

merhaba arkadaş
çok güzel olmuş
sevgiler