11 november 2009

Oilily Twingy rok naar eigen inzicht.


Vandaag eerst even m'n blog opgeleukt, en nu gelijk maar nieuwe creatie erbij.

Ik heb getracht een Oilily Twingy van jaren geleden na te maken, deze is aardig gelukt vind ik zelf.
Toen bedacht ik om er een leuk( ??? ) blousje van Oilily bij te kopen, en jawel gevonden op Ebay ( leuk zo leuk ) niet al duur, en ik dacht aan de foto's gezien te hebben dat de kleuren hetzelfde waren.

Hahahaha ! geen gezicht dus, ook nog een anatomisch slecht gevormde blouse kort lijf en ellenlange mouwen.
Dus nu maar op zoek naar een geschikter iets erop.

De foto zal ik jullie niet onthouden Whahahahaha

2 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

De rok is prachtig!!!
Jammer dat het blousje tegenvalt.

Liefs Arjanne

Jeannette zei

Ik vind de rok inderdaad erg leuk! Het bloesje iets minder ;-)

Ik heb een kadootje voor je in mijn blog!

Groetjes Jeannette