29 oktober 2009

Probeerseltje


Een probeerselje, die ik niet geslaagd vind.
Ik had het patroon van een Marieke genomen voor een koeienvlekken tuniek, maar ik vind hem veel te wijd/breed voor een tuniek.
Na diverse naadjes uitgehaald te hebben en weer opnieuw inelkaar gezet te hebben ben ik er maar mee gestopt en heb besloten hier een ander patroon voor te nemen.
Komt m´n nicht onverwacht´s binnen zetten, die vind hem helemaal geweldig als jurk voor haar dochter van 3, en gauw nog even op de foto gezet voordat hij meeging, staat er ook niet echt flatteus op.
Eind goed al goed dus.
Maar als iemand een idee heeft voor een soort gelijk patroon maar dan smaller, hou ik me aanbevolen !

2 reacties:

PeTrA zei

Oh die moet ik ook nog maken.. stof ligt er ook nog :)
Hij is leuk zeg! En mocht je wat zien in uggs eronder.. bij de Bristol zag ik gisteren nepuggs van hetzelfde stofje als het jurkje hier ;)

Monique zei

Ehh ben even aan huis gekluisterd, Sophie heeft De Griep ws. , in 1 uur tijd echt heel erg ziek, met eigenlijk alle symptonen, dus ik vrees met grote vrezen !
Dan maar volgende week even kijken, maar eerst een beter patroon opzoeken want dit is echt een aanfluiting d)