5 februari 2011

Himmelsstuermerin! Amelie en Dortje


Ik was helemaal verliefd op deze borduurtjes, maar wist nog steeds niet wat ik ervan ging maken.

Maar Sophie is helemaal gek van Nicky verlours dus maar de kast in gedoken, en er een Amelie van gemaakt
En als alles goed gaat gaan we na haar verjaardag naar Duitsland (hopend op sneeuw)konden we nog wel wat extra warme kleding erbij maken dus een extra warme broek, een Dortje in de simpele uitvoering, maar wederom van Velvet afgewerkt met de flower of hearts stof.

Ik vind het een geslaagd stelletje geworden(het rode shirt is gekocht)maar het zal 2012 niet halen vrees ik met een meisje als Sophie, tegen die tijd is het echt niet meer zo smetteloos als nu Hahahahaha'
Ze heeft het al aangehad, en het is al gewassen en in de droger geweest afgelopen week, maar de broek valt nog te lang.

2 reacties:

Mirella zei

wauw wat prachtig zeg !!! die borduurtjes zijn ook mijn favoriet, prachtig zo op een set

Juffrouw Tuttebel zei

Wat een schitterende set is het geworden!!
De borduurtjes zijn zo mleuk vooral op de witte ondergrond.

Liefs Arjanne