18 december 2010

Hatsieklatsie klaar!


Deze week nog een setje gemaakt (het zit een beetje knullig op de pop), de zoe lag hier al jaren maar eigenlijk nooit gemaakt, dus werd het weleens tijd om hem te gaan maken, eronder een rokje waarvoor ik een klein bovenstukje van de Romo heb gebruikt en daaronder een aangerimpelde rok heb gemaakt, naar een modelletje van Jottum.

De hals vond ik erg ruim van de zoe, ik heb het halsboord heel kort en strak erop gezet maar nu achteraf blijkt de halslijn toch wel erg ruim, een volgende keer teken ik hem echt minimaal 2 cm langer.

Paar leuke borduurtjes op blauw vilt gezet, eigenlijk heel snel en simpel stelletje zo, de meeste tijd ging nog in de borduurtjes zitten, maar ze groeit erg snel, dus moeten we ook in dit tempo wat maken.

3 reacties:

Mirella zei

super mooi !!
Ik heb toevallig dezelfde kleuren voor een set hier klaar liggen ;-)
Nu nog bedenken welk patroon het gaat worden, maar leuk om alvast een beeld te hebben van de stoffen zo bij elkaar als set ;-)

Juffrouw Tuttebel zei

Whaha bij hatsieklatsie denk ik toch aan wat anders hahaha.
Prachtige set is het geworden, mooie kleuren dat zal die dame weer prachtig staan.

Liefs Arjanne

PeTrA zei

Leuke set heb je gemaakt! Mooie apli en borduur ook.. ;)

groetjes.. Petra