11 oktober 2009

Carina, Antonia en Klein Baltrum ??????



Afgelopen week een stelletje gemaakt, de Carina is van zwarte stretch jeans gemaakt met boordstof voor de pijpjes, ik dacht dat dat wel handig was ivb met de laarsjes eronder.
Nu maar hopen dat ze hem aantrekt, want het commentaar op de broek was niet echt hoopgevend, Als Je maar NIET Denkt dat IK een broek aantrek, Ik ben een Meisje HOOR !

Maar zelf vind ik het geweldig bij elkaar ondanks dat het verhaal broeken toch een lastig punt blijft !
Ik vind alleen de klein baltrum wel heel erg breed uitvallen, dus ik denk dat ik hem maar even opnieuw moet maken in een kleinere maat, alleen is de frau lingling nu uitverkocht bij FM, O en er moet nog een knoop op want ik had geen mooie bijpassende zwarte knoop, dus die moet ik een dinsdag even gaan kopen, op de achterkant heb ik de asiangarden in het zwart geborduurd, omdat ik hem wel een beetje kaal vond anders.


De Basic Antonia staat er leuk bij zo met de kleurtjes die terug komen.


Dit was ehet 2e setje van stoffen die er al een hele poos liggen, eerst maar weer eens wat opmaken, dan kan er vrijdag ( Stoffenspektakel Ahoy )weer wat bij in de kasten.

2 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Jeetje wat een super mooie set is het geworden!!!!!
En het is wel een echte meisje broek, ik zie een jongen er niet in lopen:-)
Veel plezier vrijdag.

xxx Arjanne

Aline zei

Wat een superleuk setje, ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar. Wil je dochter de broek wel aan, want het zou toch zonde zijn als-ie in de kast blijft liggen...