15 oktober 2009

Woensdagmiddag


Zomaar een woensdag middag !
Sophie haar vriendinnetje kwam bij ons spelen.
Eerst met de dames naar de supermarkt want ik had beloofd dat we koekjes en muffins gingen bakken, hilariteit alom want er werden wel 5 pakjes met versiering gekocht (Ehhhh moet je maar niet zeggen dat zij de versiering uit mogen zoeken)
Eenmaal thuisgekomen ben ik eerst pannekoeken gaan bakken voor iedereen (Lees: 6 pers/2 veelvraten van pubers erbij)
Vervolgens hebben de dames hun kleding verruild voor prinsessenjurken, zijn ze aan de slag gegaan.
Vooraf moest er wel de gekochte waren gekeurd worden uiteraard.

En eindelijk mochten ze versieren, een zeer serieuese bezigheid zoals je kunt zien.

Maar zeer zeker hebben we een geweldige middag gehad, en haar vriendinnetje is ook nog blijven eten en daarna pas naar huis gegaan.
Gelukkig had ik alles een beetje aan kant want dinsdag had ik de stucaddors over de vloer, en dan ziet je huis er echt niet plezant uit om het maar zachtjes uitgedrukt.
S'avonds naar ouderavond geweest van de middelste.
En de vandaag een fietsaanrijding gehad.

Maar morgen lekker naar het stoffen spektakel, weer stof zoeken voor een jurk die niet echt mee zit, ik heb inmiddels al 2 meter weggegooid pffffffffffffff.

Word vervolgd.

1 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Geweldig die dames met prinssenjurken aan muffins maken!
Veel plezier op het stoffenspektakel.
Toch niets ergs met Chris aan de hand?

xxx Arjanne