15 december 2010

Kerst Engeltje


Vanavond had Sophie haar kerstdinner op school, ze kwam vanmiddag uit school met de mededeling dat de juf verteld had dat ze als ze wilde de mooiste jurken en pakken aan mochten trekken, Ennnnnnnnnnn je mocht zelfs hakken aan vanavond als je dat wilde.


Leuke uitspraak van de juf natuurlijk en Sophie neemt dat wel zeer letterlijk,Tja je raadt het al ik moest vanmiddag (zo gek als ik ben)op jacht naar hakschoentjes, dus eerst de boodschapjes gehaald voor het kerstdinner, vervolgens naar huis even wat eten en daarna de jacht op de schoentjes.
Nou we hebben ze gevonden................ in het rose ( zelf had ik een heel andere gedachte bij de kleding die ze aanhad, maar goed toch overstag gegaan want ze vond ze echt geweldig (mijn mening:niet passen bij haar outfit)
Helemaal blij de bruidswinkel uit Hahahaha, met kitch rose schoentjes met mini hakje van 1,5 cm als ze dat halen.
Thuisgekomen moest ze uitgebreid douchen, haren fohnen, krullen natuurlijk, en make uppen zoals zij dat zegt.

Vervolgens spiesjes en pasta gemaakt, en als een speer naar school, want ze moest er om 16.45 zijn.
Eenmaal daar aangekomen werd ze door de juf bestempeld als kerst engel, de juf had een catwalk gemaak, en iedereen mocht er overheen om hun kleding te showen, en de juf vertelde uitgebreidt een verhaal erbij wat ze aanhadden, helaas was ik verkeerd met foto's maken, denk dat dochterlief even de instelling verdraaid had.
Na een zeer geslaagd kerstdinner stond er voor de ouders warme chocomel en gluhwijn op het schoolplein vanaf 18.15, erg gezellig maar erg druk, er waren ong 250 kinderen, en de daarbij behoorende ouders, grootouders enz enz.
Al met al een zeer geslaagde kerstviering van de montessorieschool.
Eenmaal thuis gekomen wilde ze dat ik wat foto's maakte, krullen in 2 urr uitgezakt incl de bus haarlak die erin zat maar goed, ze zijn toch wel leuk geworden.

0 reacties: