12 december 2010

Nadya voor het kerstdinner op school

.

Dit jaar is er woensdag een kerstdinner op school, en nu zal het me toch niet overkomen dat ik weer op het laatste moment een jurk moet maken.
De Nadya heeft geen beleg met strikbanden maar een tricot boordstof ipv de beleg met banden, erop zit het gekleure elastiek van FM, het zit er niet perfeckt op maar dat komt omdat ik een ongemak aan mijn arm heb, en bijna niet kan trekken en dan nog recht gaan ook, maar het zit er redelijk op, ze neemt er maar genoegen mee, eronder zit een gekochte tule pettycoat van Name it,

Dus vanmiddag na een ochtendje rommelen in huis, naar stoffenspektakel in Rotterdam-Ahoy geweest, voor een tricotje voor de legging en stofjes die in gedachten zijn om wat van te maken maar de bijpassende stoffen niet op voorraad zijn, niet gevonden dus, wel nog wat andere stofjes gekocht, maar er stonden veel kramen met wolvilt, gordijnen, en maar weinig kinderstoffen en die er waren met kinderstofjes hadden amper afgeprijsd, en in webshops veel goedkoper te krijgen.

Dus 42 km gereden, € 11.00 parkeren, en een happy meal verder (anders kreeg ik ze niet mee)
Voor 6 lapjes, en een gruwelijk plastic kersttafelkleed wat ze wilde hebben omdat ik had gezegd: jij mag ook wat uitzoeken Pfffffffff Het ligt nu op tafel........ te druk, ehhhh lichtblauw, kerstmannentafreel eigenlijk zo fout als het maar zijn kan, maar goed beloofd is beloofd

2 reacties:

PeTrA zei

Mooie Nadya met de tule rok eronder! Daar zal ze echt in stralen met het kerstdiner!

groetjes.. Petra

Juffrouw Tuttebel zei

De Nadya is prachtig geworden erg mooi met het tule rokje eronder.
Jammer dat het stoffenspektakel zo tegenviel maar gelukkig heb je een prachtig kerstkleed gescoord whahaha zie het helemaal voor me hoe jullie daar gelopen hebben.
Volgende keer gaan we mee:-)

Dikke kus,
Arjanne