8 december 2010

Roberta met een Antonia

Een Olilly stofje wat ik al heel lang had liggen en bewaard had tot Sophie wat groter was, een Roberta had ik in gedachten, de stof is een echte dikke winterse velvet, dus heerlijk met dit weer, erop heb ik een Antonia gemaakt met rest stukje nicky verlours.
De foto's zijn niet helemaal mooi gelukt omdat het erg donker was vandaag, en de nicky erg glansde komen de kleuren niet echt mooi over, maar de kleuren zijn allemaal nagenoeg hetzelfde van kleur, ook het paars.

Op de pop te donker.......

In de bijkeuken....Broek goed van kleur ,shirt te donker.......

De achterkant wederom te donker.........

Nu maar even een close up, ik ben er helemaal klaar mee na 16 foto's genomen te hebben, dat is wel te zien hoe het erbij ligt.

Ik hoop een volgende keer mooiere foto'te hebben, mits het weer meewerkt.

1 reacties:

Juffrouw Tuttebel zei

Super mooie set is het geworden.
Prachtig met de Herbstliebe erbij.
Aan velvet voor een broek had ik nog niet gedacht maar dat zit natuurlijk veel warmer dan die dunne babyribjes.

Liefs Arjanne